Pismo redovnog pretplatnika: Vladimir Krnajski

Prvi put sam za Liceulice saznao preko interneta, verovatno na fejsbuku. Priznajem da me je privukao sam naslov i grafičko rešenje, ali pošto sam iz Novog Sada, nisam našao način da dođem do brojeva. Prošao je izvestan period dok nisam upoznao i jednog člana vašeg tima. Posle prvog čitanja sam shvatio pravi kvalitet magazina. Od tad, neprestano ga čitam već dve godine. Druge novine ni ne kupujem i retko ih čitam, jer su mi motivi pisanja poznati, dok Liceulice neguje koncept zasnovan na vrednostima sa dubljim značenjem.

Generalno mi se dopadaju svi članci. Pohvaljujem trud da se Liceulice poveže sa ostalim uličnim novinama u inostranstvu. Dragoceno je i prenošenje iskustva od dopisnika iz drugih zajednica o problemima i temama koje obrađujete u pojedinim brojevima. Ankete koje sprovodite su garancija objektivnosti  u pisanju, pa brojeve čuvam i pokazujem ljudima od struke iz oblasti društvenih nauka. Stoga me svaki put obraduje novi broj, malo drugačiji od prethodnog, originalnog dizajna i iscrpnih tema koje pokreću na razmišljanje.

Dobri međuljudski odnosi i širenje dobrote među ljudima je definitivno potrebno našem društvu, a vaš magazin u tome svakako prednjači!

12743708_1148796818487485_7831983739032960229_n

Leave a Reply

