LICEULICE predstavlja: Ljiljana Ilić

U 94. Aktivart newsletteru na poklon dobijate tri pesme Ljiljane Ilić – pesnikinje, prevoditeljke, članice uređivačkog tima treninga aktivne poezije “Pesničenje”, autorke radionica za decu i pevačice benda Mazila sam delfina. Pesme su objavljene 2015. u zbirci “Preča posla” (Edicija “Najbolja”, Pančevo).

ljilja ilic

NIJE STRAŠNO

Poslednji put
srce mi je stalo na Terazijama
Pre toga
jednom kod Robne kuće
Jedanput u kupatilu

Prethodno sam smrskala CD o pod
jer je na njemu bila posveta
Više mi nije odgovaralo
neko slovo u njoj

Stalo mi je srce
kad je mama teško disala
Gordana kad se porađala
Kad sam prošla
pored čika – Ljubinog čamca
onog leta kad je uzalud
čekao Ljubu kod šlepa
Pa jednom kad sam nešto napipala

Nije bilo strašno
nikad to ne bude strašno
Ali hajde objasni posle
srcu

 

MOĆ

Ako ti je stalo
da ti se neko klanja
visibabe mogu da se kupe
sa već pognutim glavama
na Trgu Republike

 

BIO SI MOJA DRAGA

Bio si moja draga
Sve čega se dečaci plaše
Sve što ne smeju
Sve što nisu
Sve što ne treba da budu
Sve što bi mogli da budu

Volela sam da si nežan
Jer bio si moja draga

Htela sam
Da budeš dragi
Ali nosio si moju nadu
Kao Ljutita Princeza

Hteo si
Da budeš drugi
što svoju nadu
hrabro ne ume da nosi

Ali bio si moja draga
Moja voljena draga

ljilja ilic2

Leave a Reply

